Covid-19 information - Läs mer

SIS-standarder

Svenska trädföreningen har varit med och tagit fram två SIS-standarder. Den första standarden,  Trädvård - Termer och definitioner trädvårdstermer togs fram 2014 och 2020 släpptes en reviderad version av standarden samt Trädvård — Processer och metoder för beskärning av träd. Beskärningsstandarden har delats upp i två delar, en för beställare och en för utförare.

Tack vare att Svenska Trädföreningen förbetalat standarderna går samtliga tre dokument att ladda ner gratis på SIS-hemsida. Bara följ länken sist på sidan och registerna dig så får du tillgång till standarderna helt gratis!

För att kunna ladda ner standarderna gratis måste du registrera dig på följande sida! och det kan ta upp till två timmar innan registreringen gått igenom hos SIS.

Registrera dig här för att kunna ladda ner standarden gratis!

För er som har problem att ladda ner standarden har SIS gett följande information:

Alla som registrerar sig får ett mail med den information som behövs för att sedan logga in och komma åt standarderna.

Orsaken till att detta händer är att antingen att de glömmer logga in eller har registrerat sig för flera förbetalda abonnemang och då måste de växla abonnemang enligt nedanstående.

Genom att anmäla dig på formulären på respektive sida får du tillgång till standarderna. Observera att det kan dröja upp emot 24 timmar innan abonnemanget syns i din inloggning.

Du som har ett abonnemang sedan tidigare kommer att behöva växla till det nya i den inloggade vyn. För att byta mellan abonnemang hovrar du med pekaren över pilen enligt bilden nedan. Dina andra tillgängliga abonnemang fälls då ned och du kan välja det som är aktuellt.

De som har problem kan vända sig till SIS Kundservice.

Notice: Undefined property: PLL_Cache_Compat::$options in /var/www/clients/tradforeningen.org/html/wp-content/plugins/polylang/integrations/cache/cache-compat.php on line 38