Covid-19 information

Place: Stockholm 2 November 2022

Träddagen i Stockholm 2022

Träddagen 2022 i Stockholm

I år arrangerar vi i Svenska Trädföreningen Träddagen, vilket är en endagskonferens som ersätter våra populära Träddagar! Anledningen till detta är såklart att vi i år också är värdar för ISA´s stora konferens!

Plats: Stockholm Waterfront Congress Centre

Varför äger Träddagen 2022 rum under höstlovet??

Vi är medvetna om att Träddagen 2022 tyvärr äger rum samma vecka som höstlovet och att detta kommer att medföra att vissa har svårt att komma på Träddagen. I och med att vi, på grund av pandemin 2020/2021 var tvungna att flytta om vårt konferensprogram så kunde vi inte ha vår vanliga goda framförhållning med vår bokning för 2022. Tyvärr  gjorde detta att det var mycket svårt att hitta anläggningar som hade plats för vårt stora arrangemang under hösten 2022. Vi kan bara beklaga att Träddagen/Träddagarna därför hamnar under höstlovet två år i rad och vi ska göra vårt yttersta för att undvika detta i framtiden.

Vi kan bara hoppas på er förståelse och att ni ändå har möjlighet att besöka Träddagen i Stockholm 2022!

Plats: Stockholm 2 November 2022

Träddagen 2022 i Stockholm