Bli medlem

Utöka ditt professionella nätverk, stötta branschen och få information om evenemang, kurser och mycket mer.

Bli medlem

Svenska Trädföreningen en ideell förening öppen för alla som yrkesmässigt arbetar med träd och trädvård. Vi välkomnar även dem utanför yrket som är intresserade av området.

Bli medlem direkt!

Som medlem får du tillgång till ett stort professionellt nätverk och kontinuerlig tillgång till ny forskning om träd. Du blir uppdaterad om branchevenemang och får såklart erbjudande om att delta i kurser, workshops och konferenser till medlemspriser. Som medlem får du även använda föreningens logotyp i din marknadsföring, t.ex. på din hemsida. Föreningen kommer att skicka en medlemslogo för årets medlemskap specifikt att användas för detta ändamål. Dessutom kan du vara med och påverka vilka frågor vad föreningen ska driva.

Bli medlem och öka ditt professionella nätverk!

Svenska Trädföreningen + ISA - Om du väljer att vara med i både Svenska Trädföreningen och ISA får du dessutom sex nr av tidningen Arborist News samt tillgång till tidskriften 'Arboriculture and Urban Forestry' på webben. Där kan du läsa om senaste forskningsrönen inom trädvård och internationella händelser inom ämnet. Mer information om ISA förmåner kan du hitta på www.isa-arbor.com.

• Ordinarie medlemskap (600 kr/år)
  • Ordinarie medlemskap och ISA (1600 kr/år)

Firmamedlemskap - Som företagare kan du välja föreningens förmånliga firmamedlemskap som ger ett medlemskap i vardera Svenska Trädföreningen och ISA. Observera att medlemskapet i ST gäller namngivna anställda och där ISA-medlemskapet gäller en namngiven person (normalt företagets kontaktperson).

• Firmamedlemskap 1-5 personer varav en även får medlemskap i ISA (2 400 kr/år)
  • Firmamedlemskap 6-19 personer varav en även får medlemskap i ISA (3 600 kr/år)
  • Firmamedlemskap 20 eller fler personer varav en även får medlemskap i ISA (4 800 kr/år)

Studentmedlemskap / Senior -  Föreningen erbjuder även ett medlemskap för studenter och för dig som är senior (fyllda 65 år). Som student räknas person som är inskriven på en utbildning som bedrivs på minst 50% och som är CSN-berättigad. Studerandemedlemskap övergår automatiskt till ordinarie medlemskap efter tre år om inte intyg om pågående studie är inskickad till Svenska Trädföreningen.

• Studentmedlemskap (0 kr/år)
  • Studentmedlemskap och ISA (0 kr/år)
  • Seniormedlemskap (från 65 år)  (0 kr/år)
  • Seniormedlemskap (från 65 år) och ISA (600 kr/år)

Du får en faktura på posten när du registrerat din anmälan. Observera att medlemskapet är personligt även om ett företag eller förvaltning betalar, dvs vi behöver alltid ett namn på en kontaktperson.

Bli medlem direkt!